10 Aralık 2010 Cuma

protokol çalışmaları

iki anlaşma metnini karşılaştırarak ve bolca da akıl yürüterek hibrit bir anlaşma metni ürettim. işte "kendine kendin hayır demeyeceksin" kabilinden. rektörlüğe, delft'e, yök'e ya da şansa bırakacaksın. evet. bir yandan da ya olursa diye korkuyorum. ciddi bir tez savunması, cübbe, duçça cümleler, huyu suyu bilinmeyen ecnebi akademisyenler, yüz yıllık prosedürler falan. hani olur da yazdığım tezi kabul ettiremezsem işimi kaybediyorum, derhal askere alınıyorum ve ardından kendimi 35 yaşında bir işsiz olarak hayata sıfırdan başlamak üzere buluyorum. enteresan. herhalde daha anlamlı bir dalda yeniden doktoraya başlarım diyor insan? hep yeniden başlanıyor ya. düşüyorsun kalkıyorsun üstünü silkip yeni bir deneme falan. ama hangi parayla? o yaşta insana burs da vermezler. esasında.. bilinmez. öyle birşey olsa belki de herşey daha iyi olur. insana girdiği yoldan kaçıp bambaşka birşeylere girişmek için fırsat verir?

Hiç yorum yok: