12 Aralık 2010 Pazar

araştırmacının çeklistle imtihanı

insanın vakti geniş olunca yolculuk hazırlığı da uzuun uzun yapılıyor. esasında tamamı 1-2 günde halledilebilecek işler haftalarca çeklistlerde kalıyor. bu seferki sunumumu vaktinde hazırladım. geçen seferki metin sunulmaya müsait değildi, benim kafamda yerli yerine oturmayan çok husus vardı, zaman çok kısaydı ve ben yeteri kadar zaman ayırmamıştım. sonuç iyi olmamıştı. sonuç iyi olmayınca insanın aklından çıkmıyor. aklına gelince çenen ileri çıkık gözlerin karşıda bir hayıflanmadan edemiyorsun. şimdi 15 dakikam var. sunumumu hazırladım, söylenecekleri madde madde yazdım. performe ettim. 18 dakika olmuş. elden geçirip kısalttım. metnin çıktısını aldım. sunumu kaydedip farklı platformlarda denedim. usb stick'e attım, yetmedi e-postayla kendime gönderdim. ayrıca hazırlık klasörünü ve imajları da yanıma aldım. mouse'a pil taktım, eeepc'yi okunacaklarla dolduruyorum, bazılarının da çıktısını alayım.. ve mesela yarın sabah durakta taksi bulamıyormuşum. tasalı bir insan mıyım acaba, yoksa vaktim mi geniş? yoksa histogramların kombine etkisini denemeyi biraz daha ertelemek için araya yeni ıvır zıvırlar mı alıyorum?

Hiç yorum yok: