11 Aralık 2010 Cumartesi

olmuş mu yani

hocam diyor, olmuş mu, olmuş mu. olmuş mu. nasıl diyor, nasıl yapıcaz yani. şimdi ben anlamadım yani şöyle yaparsam olur mu diyor, şöyle mi yapayım diyor. olmuş mu diyor. böyle olunca olur mu diyor.

allah allah diyorum. allah allah. sürekli onay mı arıyor, yoksa kendine mi güvenmiyor, eşeği sağlam kazığa mı bağlıyor, yoksa pedagojik hatalar içinde miyiz. ama bakıyorum o hatalarımızı da göremiyorum. sanki her yıl nasıl davranıyorsak öyle davranıyoruz sanıyorum. öğrenci de her yıl nasıl geldiyse o durumda geldi. ama dönemin sonu oldu hala olmuş mu diyor.

hocaların yarısı diyor ki ama biz her sene buna benzer durumlar gözlüyoruz. öteki yarısı da diyor ki yoo biz hiç yaşamadıktı. uzaktan bakıyorum hocaların o yarısı bu yarısından farklı bir tavır içinde görünmüyor. işlere bakıyorum tam olacağı gibi işte, yani bu iş için bu aşamada bu öğrencilerin üreteceği iş de budur. evet öyle. her şey normal. gibi. sadece onlar çok sormaya devam ediyorlar.

Hiç yorum yok: