28 Mart 2011 Pazartesi

nerde o eski küstahlığımız?

bir takım hususların üzerinden usulca atlıyorum. sanki yok. sanki yapmam lazım değil. bir takım haberleri yerine yetiştirmiyorum. sanki bir an önce iletilmeleri gerekmiyor. çeklistlerim bir yerlere kayboldu. çeklistsiz dolanıyorum!? bilerek yada bilmeyerek unutuyorum savsaklıyorum atlıyorum ihmal ediyorum.. bi yandan da unutmaya, savsaklamaya, atlamaya ve ihmal etmeye asla katlanamıyorum.

hiç kendimden beklemezdim bu tavırları. cepheden değil mi biz cepheden hep? demek ki durumlar da insanı yönlendiriyor. altından kalkamayabileceğimizi gördüğümüz girişimler, ardı ardına gelen tatsız haberler, ne yaparsak yapalım uygun gelen yollara sevkedemediğimiz süreçler... du bakalım diyorsun. ya da onu bile diyemiyorsun. ııh. ımh. pif.

Hiç yorum yok: