10 Ekim 2009 Cumartesi

özsaygı çılgınlığı

buraya yazacaklarım birikti.. yapmakta olduklarımı yazmam lazım.. okumakta olduklarımı özetlemek isterdim.. yapmayı planladıklarımı falan... ama çok yorgun gibiyim.. çok çalışıyorum.. boş durmadığım kesin... sonra bürokratik işlerin sonuncularını takip ediyorum.. sonra içim blog falan kaldırmıyor.. niyeyse hep yükümlülük altında gibiyim burda.. hep kendimi kanıtlamak zorunda gibiyim.. hep yetişmeye çalışıyorum.. görüşmelere, deadlinelara..
bunu farkettikten sonra biraz isteksizleştim.. deadlinelarımı iptal etmeye başladım.. çünkü kendimi germek için yeterince iyi bir sebebim yok.. keyfe burdayım aslında.. bu projeyi keyfe yapıyorum (ve ortaya birşeyler koydukça ve öğrendikçe almakta olduğum keyif hayatımdaki hiçbir keyifle kıyas kabul etmiyor artık)... deadlineları koyan benim.. ama artık sürekli gerginlik için çok yaşlıyım... çünkü artık bir yere birşey falan yetiştirmek için yok kendimi kanıtlamak için falan... ama bunları hatırlayınca çalışma hızım ya da miktarım hiç azalmadı.. ve yapabileceklerimi göstermek için kıvranmaya devam ediyorum.. çünkü burda insana beleşe saygı duymuyorlar.. çünkü herkes kendisine ve ortaya koymuş bulunduklarına çok saygı duyuyor burda... tuhaf yine de.. kapılıp gitmem bu çalışma ve özsaygı çılgınlığına... neyseki henüz sürekli toplantı halinde değilim.. kimseyle bir kooperasyonum yok henüz... yorgunum.

Hiç yorum yok: